پشتیبانی و نگهداری شبکه

خدمات پشتیبانی شبکه و سخت افزار یا به عبارتی نگهداری شبکه های کامپیوتری، مهمترین فعالیت شرکت “بهنگام ارتباطات مبنا” در زمینه خدمات شبکه‌ می باشد. پشتیبانی و نگهداری شبکه های کامپیوتری در حال حاضر اصلی ترین نیاز شرکت ها، موسسات، کارخانجات، سازمان ها، آموزشگاه ها، هتل ها و… در حوزه انفورماتیک است. رشد و نفوذ فناوری اطلاعات در تمامی حوزه های کسب و کار موجب شده است که تمامی محیط های تجاری، اداری، صنعتی، آموزشی و… نیاز مبرم و شدیدی در زمینه پشتیبانی کامپیوتر و شبکه، نصب و راه اندازی انواع تجهیزات شبکه و سرویس های مرتبط با آن احساس کنند. کارشناس پشتیبانی شبکه تصمیم می گیرد که چگونه سیستم ها را ارتقاء و بهبود دهد. زمانی که یک شرکت یا سازمان زیرساخت ارتباطی خود را ارتقاء می دهد و یا چند سیستم جدید نصب و راه اندازی می کند، کاری است که یک کارشناس پشتیبانی شبکه حتما باید آن را مدیریت کند.

کارشناسان پشتیبانی و نگهداری شرکت “بهنگام ارتباطات مبنا” مناسب ترین قیمت پشتیبانی شبکه های کامپیوتری را با بهینه ترین راهکار در صرفه جویی زمان به شما پیشنهاد می دهند. برای اطلاع از هزینه نگهداری کامپیوتر و تعرفه های خدمات پشتیبانی شبکه و آشنایی با نحوه قیمت گذاری تعرفه قرارداد پشتیبانی شبکه توسط متخصصین “بهنگام ارتباطات مبنا” و دریافت مشاوره رایگان برای ارائه خدمات پشتیبانی شبکه با ما تماس بگیرید. بهترین خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه، خدمات مشاوره آنلاین، خدمات شبکه، نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری، خدمات سخت افزاری و نرم افزاری، پشتیبانی و نگهداری از سرورها، خدمات نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه را با مناسب ترین قیمت‌ نگهداری و بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد. این خدمات، شامل طیف گسترده ای از خدمات شبکه و کامپیوتری می باشد که پشتیبانی شبکه و اتاق سرور یک خدمات پیشگیرانه است!

انواع خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر

پشتیبانی سخت افزار شبکه

خدمات پشتیبانی شبکه و سخت افزار، شامل پشتیبانی و نگهداری از کلیه تجهیزات سخت افزاری در حوزه IT و شبکه مانند تجهیزات پسیو شبکه، سرورها، رک، سوئیچ، روتر، دوربین های مداربسته، سیستم برق اضطراری UPS، سیستم های کامپیوتری و تجهیزات اداری مانند پرینتر، فکس، اسکنر و… می باشد.

  • ارائه مشاوره شبکهآنلاین جهت خرید تجهیزات و زیرساخت شبکه
  • مانیتورینگ تجهیزات سخت افزاری شبکه به صورت آنلاین و لحظه ای
  • بازدیدهای دوره ای به منظور مراقبت و پیشگیری از خرابی تجهیزات شبکه
  • نصب و ارتقاء تجهیزات سخت افزاری شبکه
  • عیب یابی و رفع خرابی تجهیزات سخت افزاری شبکه
  • عیب یابی و رفع خرابیزیرساخت و پسیو شبکه
  • پیاده سازی و اجرای قابلیت افزونگی (Redundancy) جهت پیشگیری از قطعی در شبکه و سرویس دهی
  • در نظر گرفتن ویژگی مقیاس پذیری و توسعه پذیری شبکه (Scalability)
  • عیب یابی و رفع نقص تجهیزات و منابع سخت افزاری (پرینتر، اسکنر، یو ‌پی اس و…)
  • مدیریت سیستم های کامپیوتری از لحاظ کیفیت و کارایی سخت افزاری
  • نصب و پیکربندی سخت افزارهای جانبی
  • مشاوره و پشتیبانی در زمینه خرید و ارتقا‌ی منابع سخت افزاری (کامپیوتر، پرینتر، اسکنر، یو پی اس و…)
پشتیبانی نرم افزار شبکه

خدمات پشتیبانی نرم افزار شبکه بخشی از خدمات اکتیو شبکه می باشد. که شامل نگهداری از نرم افزارها و پشتیبان‌گیری از تمامی اطلاعات و نرم افزارهای موجود و مستند سازی تمامی اطلاعات مرتبط با شبکه نیز بخشی از این خدمات می باشد.

  • مشاوره و پشتیبانی در زمینه تامین نرم افزارهای عمومی و مدیریت لایسنس های نرم افزاری
  • مشاوره و پشتیبانی در زمینه کاربری نرم افزارهای عمومی
  • مشاوره در خصوص زیرساخت های نرم افزاری
  • نصب و آپدیت ویندوز سرور
  • رفع ایرادات احتمالی نرم افزارها
  • نصب و ارتقاء نرم افزارهای شبکه
  • نظارت بر امنیت تمامی سیستم ها، به ویژه اینترنت
  • پشتیبانی و نگهداری از اطلاعات و دیتاهای شرکت
  • پیشگیری از وقوع ایرادات و مشکلات شبکه های کامپیوتری
  • عیب یابی و رفع نقص سیستم عامل ها و نرم افزارهای عمومی
  • مدیریت سیستم های کامپیوتری از لحاظ کیفیت و کارایی نرم افزاری
  • نصب و پیکربندی سیستم عامل ها و نرم افزارهای عمومی
  • پیگیری پشتیبانی فنی نرم افزارهای اختصاصی
پشتیبانی شبکه و مدیریت آن
  • نگهداری و عیب یابی تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری شبکه (Active و Passive)
  • مدیریت،کنترل و نظارت بر منابع شبکه شامل مانیتورینگ کیفیت و کارایی سرویس ها، ترافیک شبکه و سخت افزارها
پشتیبانی اینترنت و وب
  • پشتیبانی فنی از سرویس اتصال به اینترنت
  • پشتیبانی فنی از سرویس پست الکترونیک سازمانی
  • پشتیبانی و ارتقا‌ی سرویس اتصال به اینترنت کاربران درون و برون سازمانی
  • پشتیبانی از دامنه های اینترنتی برون سازمانی و دامنه و سرویس عادی درون سازمانی
  • پشتیبانی از سرویس ها و کاربران وب

ویژگی خدمات “بهنگام ارتباطات مبنا”

  • مشاوره رایگان و تخصصی به مدیران شرکت ها و سازمان ها
  • عقد قرارداد پشتیبانی و نگهداری شبکه با سازمان ها و شرکت ها
  • ارائه قراردادهایی در تیپ های متنوع متناسب با کسب و کار شما
  • ارائه صورت وضعیت سخت افزار و نرم افزار شبکه
  • بازدید دوره ای و بررسی شبکه جهت پیشگیری از وقوع مشکلات و ایرادات احتمالی
  • ارائه گزارشات دوره ای از وضعیت شبکه به مدیران مربوط
  • ارائه خدمات پشتیبانی حضوری و غیرحضوری
  • ارائه راهکارهای مدیریت استفاده از منابع فناوری اطلاعات (سخت افزاری، نرم افزاری و نیروی انسانی)

در حوزه خدمات شبکه، پشتیبانی شبکه های کامپیوتری از کلیدی ترین و مهمترین فعالیت ‌های شرکت های ارائه دهنده خدمات شبکه می باشد. شرکت “بهنگام ارتباطات مبنا” تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند با ارائه خدمات شبکه در سریعترین زمان و بالاترین کیفیت استاندارد و ایجاد حس اطمینان و امنیت شما باشد.

مشاوره

جهت مشاوره تخصصی و بررسی فنی لطفا با ما تماس بگیرید